A(z) Budaörs - ZendTo szolgáltatásról ...
A nagyméretű e-mail csatolmányok komoly problémákat okozhatnak az levelező kiszolgálóknak és a végfelhasználóknak. Az ilyen e-mailek letöltése lassú internet kapcsolaton keresztül órákig tarthat, és közben nem lehetséges más e-mailek küldése vagy fogadása. Egyes esetekben akár az is megtörténhet, hogy a címzett egyáltalán nem lesz képes a levelezését használni. Emellett a levelező programok jelentősen megnövelik a küldött fájl méretét. Például egy Outlook üzenet mellékletekkel történő mentése mintegy 40% -al növeli az állomány méretét. Az 1 MB -nál nagyobb állományok megosztására használja a Budaörs - ZendTo szolgáltatást, amely biztonságos és hatékony módon teszi lehetővé az állományok ideiglenes megosztását.Két különféle típusú felhasználó fér hozzá az% 1 rendszerhez: belső felhasználók, akik a(z) Hivatal szervezet tagja, és külső felhasználók, akik az Interneten lévő többi személy.
Belső felhasználó bárkinek küldhet csomagot, külső felhasználó viszont csak belső felhasználó részére.
küldemény: egy vagy több feltöltött állomány, amelyet a Budaörs - ZendTo szolgáltatásból egyetlen elemként lehet elküldeni egy vagy több személynek
Számos módja van annak, hogy a felhasználó több állományt küldjön el:- Több fájl egyszerre át lehet tenni (drag-and-drop) a küldemény részhez
- A küldemény lapon a "Fájl hozzáadása" gomb megnyomásával, és kattintás, a Shift + kattintás és a Ctrl + kattintás kombinációjával választhat ki egy vagy több fájlt (Mac esetén Cmd + kattintás a helyes kombináció)
- Készítsen az állományokból tömörített fájlt, és csatolja azt a küldemény lapon. Szintén több lehetőség van tömörített fájl készítésére:
- Mac felhasználók kiválaszthatják az állományokat a Finderben és a "Compress" menüben (lásd a <em> Fájl </em> menüt)
- Windows felhasználók létrehozhatnak "tömörített mappát" vagy használhatják a 7-Zip programot
- Linux/Unix felhasználók kipróbálhatják a "PeaZip" vagy a "File Roller" programokat
Amikor a felhasználó létrehoz egy küldeményt, meg kell adnia néhány azonosító információt magáról (név, szervezet neve és a küldő e-mail címe); a címzett(ek)et azonosító információkat (név és e-mail cím); majd kiválassza, hogy melyik fájlokat kell feltöltenie a küldeményhez. Ha a fájlok sikeresen feltöltődnek, e-mailt lesz küldve a címzetteknek, amely értesítési őket, hogy a küldemény érkezett. Ez az e-mail egy linket is tartalmaz a küldemény letöltéséhez. Egyéb információk (például az internetes cím és / vagy a számítógép neve, ahol a küldemény létrejött) szintén elküldésre kerülnek, hogy segítsen a címzetteknek a feladó személyazonosságában ellenőrizni.Érkezett küldemény átvétele
A küldemény letöltése csak a küldemény azonosítójával és a hozzá tartozó jelszó megadásával lehetséges. A küldemény indításakor a felhasználó eldöntheti, hogy a küldemény azonosítót vagy a jelszót nem küldi el automatikusan a címzettnek, ilyenkor a felhasználónak magának kell elküldenie ezeket az adatokat.
Kétféle módon vehető át az érkezett küldemény:Felhívom a figyelmet arra, hogy a feltöltött állományok víruskeresővel ellenőrizve lettek, ám a címzetteknek a legnagyobb körültekintéssel kell letölteni és megnyitni a küldött fájlokat. Fontos megvizsgálni, hogy valóban a feladó részéről érkezett a küldemény, aki az értesítésben szerepel. Ezen felül érdemes a küldemény készítésekor használt számítógép nevét és címét ellenőrizni, hogy az megfelel-e a küldő által használt címnek. Ne feledje azonban, hogy az IP címek hamisíthatóak, ezért érdemes a feladóval külön egyeztetni.A küldemények megtekintésekor a felhasználó sok információt láthat
- Minden felhasználó használhatja az értesítő e-mailben küldött linket.
- Belső felhasználó, miután belépett a rendszerbe, láthatja a "Beérkezett Üzenetek" mappát, az az összes részére postázott küldemény listáját tartalmazza. A belső felhasználó ezáltal bejelentkezés után elérheti a részére vagy általa küldött küldeményeket az értesítő e-mail nélkül is.
A címzetteknek 14 nap áll rendelkezésre, hogy letöltsék a küldeményt. Minden este a(z) 14 napnál régebbi küldemények törlődnek.
- A feltöltött állományok listája
- A feladó és a címzett adatai, amit a feladó vitt be a küldemény létrehozásakor
- A számítógép neve és/vagy címe, ahol a küldemény létrejött
- Opcionálisan a megtörtént átvételek listája
Állományok folytatható letöltése
Legtöbb böngésző támogatja a folytatható letöltéseket. Képzelje el a következő szituációt: a helyi netkávézóban ül, és éppen letölt egy 100 MB-os PDF fájlt, amelyet egy hallgató töltött fel a Budaörs - ZendTo-ba. Hirtelen, néhány asztallal arrébb, valaki elkezdi a legújabb filmelőzetest megnézni (nos, legalábbis megpróbálja), ekkor a vezeték nélküli kapcsolat lelassul - 95 MB már le volt töltve, és most újra kell kezdenie az egész letöltést! Azonban - ha böngészője támogatja a folytatólagos letöltéseket - ebben az esetben a böngésző csak a fájl fennmaradó 5 MB -ot tölti le.Budaörs - ZendTo A ZendTo támogatja a folytatható letöltés technikát szerveroldali összetevőit a HTTP 1.1 szabvány alapján.
Méretkorlátozások feltöltés esetén
A 2 GB-nál nagyobb fájlok feltöltése a használt böngészőtől függ.
Ha lehetséges, használjon egy modern 64 bites böngészőt egy 64 bites operációs rendszeren. Ha csak 32 bites rendszere van (leggyakoribb a Windows 7), akkor használja a Google Chrome vagy a Firefox legújabb verzióját. Különösen rossz választás a Microsoft Internet Explorer régebbi verziójának használata.
A Budaörs - ZendTo szoftver rendelkezik állítható korlátozásokkal a küldeményhez feltölthető adatok mennyiségére. Még a 2 GB-nál nagyobb feltöltést támogató böngészők esetében is a küldemény nem haladhatja meg a 2.0 Gb -ot fájlonként, vagy a teljes méret 2.0 Gb -ot.
Ha nagyméretű fájlok fel- vagy letöltésekor az alábbi problémák jelentkeznek:
- Böngészője a fájl nagy részének letöltése után hibát vagy a netkapcsolat megszakadását jelzi
- Hibaoldal jelenik meg, hogy nincs letölthető küldemény
Az eredeti Perl UD Dropbox szoftver alapján készítve, amelyet Doke Scott írt.A(z) 6.13-3 verziót Jules Field fejlesztette.